Počet záznamů: 1  

Inovativní marketing

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kotler, Philip, 1931- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2005 - 199 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 80-247-0921-X
      Trías de Bes Mingot, Fernando, - Autor
     marketing  marketingový management  inovace
     příručky
    SignaturaC 317.064
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Inovativní marketing
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 05.06.2024)C 317.064   

    Údaje o názvuInovativní marketing : jak krestivním myšlením vítězit u zákazníků / Philip Kotler & Fernando Trias de Bes ; [překlad Hana Machková, Jiří Adamík, Josef Malý]
    Záhlaví-jméno Kotler, Philip, 1931- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, 2005
    Fyz.popis199 s. : il. ; 25 cm
    ISBN80-247-0921-X
    Číslo nár. bibl.cnb001446545
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginálLateral marketing - new techniques for finding breakthrough ideas
    Dal.odpovědnost Trías de Bes Mingot, Fernando, 1967- (Autor)
    Předmět.hesla marketing * marketingový management * inovace
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:005 , 005 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Inovativní marketing
    Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.