Počet záznamů: 1
Kotler, Philip, 1931- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2005 - 199 s. : il. ; 25 cm
ISBN 80-247-0921-X
Trías de Bes Mingot, Fernando, - Autor
marketing marketingový management inovace
příručkySignatura C 317.064 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Inovativní marketing : jak krestivním myšlením vítězit u zákazníků / Philip Kotler & Fernando Trias de Bes ; [překlad Hana Machková, Jiří Adamík, Josef Malý] Záhlaví-jméno Kotler, Philip, 1931- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2005 Fyz.popis 199 s. : il. ; 25 cm ISBN 80-247-0921-X Číslo nár. bibl. cnb001446545 Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Originál Lateral marketing - new techniques for finding breakthrough ideas Dal.odpovědnost Trías de Bes Mingot, Fernando, 1967- (Autor)
Předmět.hesla marketing * marketingový management * inovace Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005 , 005 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogNačítání…
Počet záznamů: 1