Počet záznamů: 1  

Poruchy matematických schopností žáků s dyskalkulií a jejich vliv na řešení učebních úloh ve fyzice a v matematice

  1. SYS0836068
    LBL
      
    01921nam-a2200541-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240222104428.4
    007
      
    ta
    008
      
    181029s2018----xr-a---f------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb003048162
    020
      
    $a 978-80-210-9090-3 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1089715192
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    043
      
    $a e-xr---
    072
    -7
    $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 159.928.22:51 $2 MRF
    080
      
    $a 616.89-008.43:51 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.26/.27 $2 MRF
    080
      
    $a 316.346.32-053.5 $2 MRF
    080
      
    $a 37.012 $2 MRF
    080
      
    $a 373.3 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (078.7) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Pavlíčková, Lenka $7 mzk2015875273 $4 aut
    245
    10
    $a Poruchy matematických schopností žáků s dyskalkulií a jejich vliv na řešení učebních úloh ve fyzice a v matematice : $b shrnutí výsledků výzkumného šetření / $c Lenka Pavlíčková
    250
      
    $a 1. vydání
    264
    -1
    $a Brno : $b Masarykova univerzita, $c 2018
    300
      
    $a 189 stran : $b ilustrace ; $c 23 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Matematika a didaktika matematiky ; $v svazek 3
    500
      
    $a 200 výtisků
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Publikace prezentuje výsledky výzkumu poruch matematických schopností žáků na základní škole, teoretické vymezení problematiky, diagnostiku, reedukaci a závěry vyplývající z trojice výzkumných úloh.Dyskalkulie stojí stranou hlavního zájmu pedagogů i rodičů, a to především na úkor dyslexie a dysgrafie, přestože negativně ovlivňuje nejen matematické schopnosti, ale zásadně ztěžuje také zvládnutí dalších přírodních věd, především fyziky a chemie. Autorka se výzkumem dyskalkulie zabývá již řadu let a v následující publikaci předkládá výsledky své úspěšně obhájené dizertační práce. V prvé řadě se vypořádává s terminologií a definuje teoretická východiska svého šetření, zároveň upozorňuje na potřebu důsledné diagnostiky a její úskalí. Ve druhé části již představuje trojici výzkumů, které prováděla mezi žáky základních škol. V první se věnuje žákům, kteří trpí touto poruchou. Ve druhé studii ukazuje, jaký vliv má dyskalkulie na řešení úloh v matematice a ve třetí výsledky porovnává s průzkumem vlivu na školní úlohy ve fyzice. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788021090903 $2 Městská knihovna v Praze
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $a matematické schopnosti $7 ph1008332 $2 czenas
    650
    07
    $a dyskalkulie $7 ph119665 $2 czenas
    650
    07
    $a didaktické testy $7 ph119433 $2 czenas
    650
    07
    $a děti školního věku $7 ph119714 $2 czenas
    650
    07
    $a pedagogický výzkum $z Česko $7 ph124017 $2 czenas
    650
    07
    $a základní školy $z Česko $7 ph116795 $2 czenas
    655
    -7
    $a případové studie $7 fd133208 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    830
    -0
    $a Matematika a didaktika matematiky ; $v 3
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.