Počet záznamů: 1
Poruchy matematických schopností žáků s dyskalkulií a jejich vliv na řešení učebních úloh ve fyzice a v matematice
SYS 0836068 LBL 01921nam-a2200541-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240222104428.4 007 ta 008 181029s2018----xr-a---f------000-0-cze-- 015 $a cnb003048162 020 $a 978-80-210-9090-3 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)1089715192 040 $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda 041 0-
$a cze $b eng 043 $a e-xr--- 072 -7
$a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 080 $a 159.928.22:51 $2 MRF 080 $a 616.89-008.43:51 $2 MRF 080 $a 37.091.26/.27 $2 MRF 080 $a 316.346.32-053.5 $2 MRF 080 $a 37.012 $2 MRF 080 $a 373.3 $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (078.7) $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Pavlíčková, Lenka $7 mzk2015875273 $4 aut 245 10
$a Poruchy matematických schopností žáků s dyskalkulií a jejich vliv na řešení učebních úloh ve fyzice a v matematice : $b shrnutí výsledků výzkumného šetření / $c Lenka Pavlíčková 250 $a 1. vydání 264 -1
$a Brno : $b Masarykova univerzita, $c 2018 300 $a 189 stran : $b ilustrace ; $c 23 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Matematika a didaktika matematiky ; $v svazek 3 500 $a 200 výtisků 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 520 3-
$a Publikace prezentuje výsledky výzkumu poruch matematických schopností žáků na základní škole, teoretické vymezení problematiky, diagnostiku, reedukaci a závěry vyplývající z trojice výzkumných úloh.Dyskalkulie stojí stranou hlavního zájmu pedagogů i rodičů, a to především na úkor dyslexie a dysgrafie, přestože negativně ovlivňuje nejen matematické schopnosti, ale zásadně ztěžuje také zvládnutí dalších přírodních věd, především fyziky a chemie. Autorka se výzkumem dyskalkulie zabývá již řadu let a v následující publikaci předkládá výsledky své úspěšně obhájené dizertační práce. V prvé řadě se vypořádává s terminologií a definuje teoretická východiska svého šetření, zároveň upozorňuje na potřebu důsledné diagnostiky a její úskalí. Ve druhé části již představuje trojici výzkumů, které prováděla mezi žáky základních škol. V první se věnuje žákům, kteří trpí touto poruchou. Ve druhé studii ukazuje, jaký vliv má dyskalkulie na řešení úloh v matematice a ve třetí výsledky porovnává s průzkumem vlivu na školní úlohy ve fyzice. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788021090903 $2 Městská knihovna v Praze 546 $a Anglické resumé 650 07
$a matematické schopnosti $7 ph1008332 $2 czenas 650 07
$a dyskalkulie $7 ph119665 $2 czenas 650 07
$a didaktické testy $7 ph119433 $2 czenas 650 07
$a děti školního věku $7 ph119714 $2 czenas 650 07
$a pedagogický výzkum $z Česko $7 ph124017 $2 czenas 650 07
$a základní školy $z Česko $7 ph116795 $2 czenas 655 -7
$a případové studie $7 fd133208 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 830 -0
$a Matematika a didaktika matematiky ; $v 3 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1