Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Tahal, Radek, 1970- - Autor
    První vydání - 261 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN 978-80-271-0206-8
    Expert
     marketingový výzkum  sběr dat  analýza dat  statistické metody
     kolektivní monografie
    SignaturaC 373.778
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketingový výzkum
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 373.778 v1   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 373.778   

    Title statementMarketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv
    Main entry-name Tahal, Radek, 1970- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : Grada Publishing, 2017
    Phys.des.261 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-271-0206-8
    National bibl. num.cnb002928680
    Edition Expert (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Subj. Headings marketingový výzkum * sběr dat * analýza dat * statistické metody
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8:005.52 , 005.311 , 303.7 , 311.1/.2 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Marketingový výzkum
    Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.