Počet záznamů: 1
Dějiny reklamy
Pincas, Stéphane - Autor
V Praze : Slovart : Taschen, 2009 - 336 s. : il.
ISBN 978-80-7391-266-6 (váz.)
Loiseau, Marc - Autor Lévy, Maurice, - Autor úvodu atd.
reklama a propagace reklamní kampaně
monografie obrazové publikaceSignatura B 49.866 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Dějiny reklamy / Stéphane Pincas a Marc Loiseau ; předmluva Maurice Lévy ; [z angličtiny přeložil Pavel Brožek] Záhlaví-jméno Pincas, Stéphane (Autor) Vyd.údaje V Praze : Slovart : Taschen, 2009 Fyz.popis 336 s. : il. ISBN 978-80-7391-266-6 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb001996372 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Dal.odpovědnost Loiseau, Marc (Autor)
Lévy, Maurice, 1942- (Autor úvodu atd.)
Předmět.hesla reklama a propagace - dějiny * reklamní kampaně Forma, žánr monografie * obrazové publikace Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.113.6 , 659.1 , (084.11) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY "Historie západní reklamy je dlouhá a tomu nasvědčuje i skutečnost, že první reklamu umístil Francouz Théophraste Renaudot do La Gazette de France už v roce 1630. Kniha, rozdělená chronologicky na kapitoly, zachycuje vývoj reklamy a reklamního průmyslu. Zkoumá legendární kampaně a značky moderní historie reklamy a doplňuje je neobyčejnými anekdotami a komentáři, které pomáhají objasnit historický kontext a význam každé z kampaní. Najdete tu například i jednu z prvních reklam Coca-Coly, či způsob, jakým byla k reklamním účelům použitá umělecká díla mistrů, jakými jsou Picasso a Magritte. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1