Počet záznamů: 1
Česká cesta k zákazníkům
České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2006 - 109 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-86708-28-4 (brož.)
Studie VŠERS ;
Skořepa, Ladislav, - Editor
Jednota (spotřební družstvo : České Budějovice, Česko)
maloobchod potraviny marketing spotřebitelské chování
sborníkySignatura C 324.767 Umístění Údaje o názvu Česká cesta k zákazníkům : (strategie spotřebního trhu potravin) / [editor Ladislav Skořepa] Vyd.údaje České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2006 Fyz.popis 109 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-86708-28-4 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001703456 Edice/vedl.záhl. Vysoká škola evropských a regionálních studií. Studia 12 Poznámky Vydáno k 10. výročí založení obchodního řetězce TERNO Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie Dal.odpovědnost Skořepa, Ladislav, 1950- (Editor)
Předmět.hesla Jednota (spotřební družstvo : České Budějovice, Česko) * maloobchod - Česko * potraviny - Česko * marketing - Česko * spotřebitelské chování - Česko Forma, žánr sborníky Konspekt 339.3 - Vnitřní obchod MDT 339.37 , 663/664 , 658.8 , 366.1 , (437.3) , (082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1