Počet záznamů: 1  

Ogilvy o reklamě


  1.  Ogilvy, David, 1911-1999 - Autor
    Vyd. 2. - Praha : Management Press, 1998 - 223 s. : il.
    ISBN 80-85943-83-2
      Škapová, Hana - Překladatel
     reklama a propagace
     monografie
    SignaturaB 40.165
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Ogilvy o reklamě
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 12.08.2024)B 40.165   

    Údaje o názvuOgilvy o reklamě / David Ogilvy ; [z anglického originálu přeložila Hana Škapová]
    Záhlaví-jméno Ogilvy, David, 1911-1999 (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 2.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 1998
    Fyz.popis223 s. : il.
    ISBN80-85943-83-2
    Číslo nár. bibl.cnb000366090
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginálOgilvy on advertising
    Dal.odpovědnost Škapová, Hana (Překladatel)
    Předmět.hesla reklama a propagace
    Forma, žánr monografie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 659
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Ogilvy o reklamě
    Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.