Počet záznamů: 1  

Analýza obsahu mediálních sdělení

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    2., přeprac. vyd. - Praha : Karolinum, 2004 - 149 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-246-0827-8
    Učební texty Univerzity Karlovy v Praze ;
      Schulz, Winfried, - Autor   Reifová, Irena, - Sestavovatel, kompilátor   Köpplová, Barbara, - Překladatel
     politická komunikace  mediální komunikace  nastolování agendy  obsahová analýza
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 30.965
    Umístění
    Analýza obsahu mediálních sdělení
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 30.965   

    Údaje o názvuAnalýza obsahu mediálních sdělení / Winfried Schulz ... [et al. ; uspořádala Irena Reifová ; z německých originálů přeložila Barbara Köpplová]
    Údaje o vydání2., přeprac. vyd.
    Vyd.údajePraha : Karolinum, 2004
    Fyz.popis149 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-246-0827-8
    Číslo nár. bibl.cnb001326468
    Edice/vedl.záhl. Univerzita Karlova. Učební texty
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Schulz, Winfried, 1938- (Autor)
    Reifová, Irena, 1971- (Sestavovatel, kompilátor)
    Köpplová, Barbara, 1943- (Překladatel)
    Předmět.hesla politická komunikace * mediální komunikace * nastolování agendy * obsahová analýza
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 316.772.4:32 , 316.772.4 , 316.773.3/.4 , 303.64 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Analýza obsahu mediálních sdělení
    První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.