Počet záznamů: 1  

10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku

  1. SYSm0001139
    LBL
      
    01104nam-a2200337-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240526212210.7
    007
      
    tu
    008
      
    020111s2001----xr-----e------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb001034309
    020
      
    $a 80-7261-056-2 $q (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)50346673
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 005.346 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8.01 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Bureš, Ivan $7 jn19981000372 $4 aut
    245
    10
    $a 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku / $c Ivan Bureš & Pavel Řehulka
    246
    3-
    $a Deset zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku
    246
    33
    $a CRM v digitálním věku
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Praha : $b Management Press, $c 2001
    300
      
    $a 158 s. ; $c 21 cm
    520
    3-
    $a Kniha je volným pokračováním bestselleru "10 zlatých pravidel prodeje" prvního z autorů a v jeho duchu nabízí metody péče o zákazníka vycházející z praktických zkušeností obou autorů - známého autora úspěšných knih o marketingu a prodeji a marketingového specialisty a ředitele jedné z předních českých vzdělávacích společností. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072610563 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    650
    07
    $a management prodeje $7 ph137814 $2 czenas
    650
    07
    $a řízení vztahů se zákazníky $7 ph118187 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    700
    1-
    $a Řehulka, Pavel $7 xx0053684 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.