10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku
SYS
m0001139
LBL
01104nam-a2200337-a-4500
003
CZ-CbJVK
005
20240526212210.7
007
tu
008
020111s2001----xr-----e------000-0-cze--
015
$a cnb001034309
020
$a 80-7261-056-2 $q (brož.)
035
$a (OCoLC)50346673
040
$a ABA001 $b cze
072
-7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4
080
$a 005.346 $2 MRF
080
$a 658.8.01 $2 MRF
080
$a (035) $2 MRF
100
1-
$a Bureš, Ivan $7 jn19981000372 $4 aut
245
10
$a 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku / $c Ivan Bureš & Pavel Řehulka
246
3-
$a Deset zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku
246
33
$a CRM v digitálním věku
250
$a Vyd. 1.
260
$a Praha : $b Management Press, $c 2001
300
$a 158 s. ; $c 21 cm
520
3-
$a Kniha je volným pokračováním bestselleru "10 zlatých pravidel prodeje" prvního z autorů a v jeho duchu nabízí metody péče o zákazníka vycházející z praktických zkušeností obou autorů - známého autora úspěšných knih o marketingu a prodeji a marketingového specialisty a ředitele jedné z předních českých vzdělávacích společností. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072610563 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
650
07
$a management prodeje $7 ph137814 $2 czenas
650
07
$a řízení vztahů se zákazníky $7 ph118187 $2 czenas
655
-7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas
700
1-
$a Řehulka, Pavel $7 xx0053684 $4 aut
910
$a CBA001
FMT
BK
Citace
Počet záznamů: 1
Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom
jak používáme cookies.