Počet záznamů: 1  

Hojivý proces při traumatu u dětí

  1. SYS1279601
    LBL
      
    01691nam-a2200481-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240528223242.7
    007
      
    ta
    008
      
    230830s2023----xr-----e-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb003545465
    020
      
    $a 978-80-7684-215-1 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1420607426
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 364 $x Sociální problémy vyžadující podporu a pomoc. Sociální zabezpečení $2 Konspekt $9 18
    080
      
    $a 364.612-053.2 $2 MRF
    080
      
    $a 159.974 $2 MRF
    080
      
    $a 615.851 $2 MRF
    080
      
    $a 173.5/.7 $2 MRF
    080
      
    $a 364-787 $2 MRF
    080
      
    $a 159.922.7 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Solter, Aletha Jauch, $d 1945- $7 xx0182627 $4 aut
    240
    10
    $a Healing your traumatized child. $l Česky
    245
    10
    $a Hojivý proces při traumatu u dětí : $b jak dítě přirozeně zbavit následků traumatu : průvodce pro rodiče / $c Aletha Solterová ; přeložila Viola Somogyi
    264
    -1
    $a Praha : $b Stanislav Juhaňák - Triton, $c 2023
    300
      
    $a 178 stran ; $c 20 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny
    500
      
    $a Terminologický slovník
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a „Klidné, nijak se neprojevující dítě je v pořádku.“ „Plačící a vztekající se dítě je rozhodně potřeba usměrnit.“ Známá americká vývojová psycholožka a zakladatelka systému vědomého rodičovství Aletha Solterová se v této příručce snaží vysvětlit podstatu podobných výchovných přesvědčení, vyvrátit je a nahradit účinnějším přístupem. Publikace nabízí stručné seznámení s metodou vědomého rodičovství a postupy pro spontánní vyhojení z větších i menších traumat. Zabývá se neurobiologickými aspekty dětského traumatu, jako je nadměrné nabuzení či disociace, a souvislostí traumatu se vzpomínkami a posttraumatickými reakcemi. Uvádí základní principy toho, jak se následků traumatu šetrně zbavit vytvořením prostoru pro ventilaci prudkých emocí a zajištěním prožitku bezpečí a přijetí, i příklady nápaditých her podporujících opětné šetrné prožití traumatu, často s využitím humoru a smíchu. Rovněž upozorňuje na chybné interpretace pokusů dítěte zpracovat následky traumatu během hry. Je tu popsáno například trauma z návštěvy u zubaře, z rozvodu rodičů, z operace, ze zneužívání, z návštěvy na pohotovosti i z prožitku přírodní katastrofy. Každá praktická kapitola je uzavřena přehlednou tabulkou vhodných postupů a poukazem na možné chybné interpretace reakcí dítěte. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788076842151 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a deprivované děti $7 ph119386 $2 czenas
    650
    07
    $a psychická traumata $7 ph124784 $2 czenas
    650
    07
    $a uzdravování $7 ph126963 $2 czenas
    650
    07
    $a rodiče a děti $7 ph116053 $2 czenas
    650
    07
    $a pomáhající chování $7 ph124334 $2 czenas
    650
    07
    $a psychologie dítěte $7 ph117256 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    700
    1-
    $a Somogyi, Viola, $d 1964- $7 xx0021382 $4 trl
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.