Počet záznamů: 1  

Klíčoví zákazníci a péče o ně


  1.  Burnett, Ken, 1930- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Computer Press, 2002 - xiv, 382 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 80-7226-655-1
    Praxe manažera Business books
     řízení vztahů se zákazníky
     příručky
    Klíčoví zákazníci a péče o ně
    Údaje o názvuKlíčoví zákazníci a péče o ně / Ken Burnett ; [překlad Eva Nevrlá]
    Záhlaví-jméno Burnett, Ken, 1930- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Computer Press, 2002
    Fyz.popisxiv, 382 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-7226-655-1 Kč 590,00
    Číslo nár. bibl.cnb001181503
    Edice Praxe manažera
    Business books
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    PoznámkyPřeklad z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje rejstřík
    OriginálHandbook of key customer relationship management
    Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.89.01 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Klíčoví zákazníci a péče o ně
    Publikace je určena pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro všechny řídící pracovníky. Najdou v ní metody, postupy a rady, jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM). Mimo jiné nabízí: - jak definovat potenciální klíčové zákazníky, jak je vybírat a jak k nim proniknout - jak určovat priority v závažných prodejních snahách a smluvních nabídkách - jak vytvořit strukturu organizace zaměřené na zákazníka - jak vytvořit plán strategického prodeje a rozvoje klíčových zákazníků - jak organizovat informační systémy týkající se klíčových zákazníků - jak analyzovat ziskovost klíčových zákazníků - jak efektivně jednat s profesionálními kupujícími (nákupčími) - cvičení zaměřená na sebehodnocení, která pomohou identifikovat a ujasnit jednotlivé oblasti koncepce KCRM v konkrétním prostředí vašeho podniku Publikace: Klíčoví zákazníci a péče o ně - Ken Burnett. Klíčoví zákazníci a péče o ně - Ken Burnett . Prestižní publikace v často opomíjené oblasti klíčových zákazníků – key customers. Pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro řídicí pracovníky. V knize najdete metody, postupy a rady jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM), která vám pomůže získat jejich věrnost a samozřejmě i zvýšit objem vašeho obchodu. Zdroj anotace: Portál Srovnáme.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.