Počet záznamů: 1
Víra, náboženství a církve
Bačuvčík, Radim, 1975- - Autor
1. vydání - 164 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-87500-92-7
Verbum ; Verbum
2009-2016 2001-2020
náboženská víra náboženství církve názory a postoje veřejné mínění náboženství a společnost marketing sociologie náboženství kvalitativní výzkum kvantitativní výzkum
monografieUmístění Údaje o názvu Víra, náboženství a církve : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2017 / Radim Bačuvčík Záhlaví-jméno Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2017 Fyz.popis 164 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-87500-92-7 Číslo nár. bibl. cnb002983758 Edice Verbum Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Jazyková pozn. České a anglické resumé Předmět.hesla 2009-2016 * 2001-2020 * náboženská víra * náboženství * církve * názory a postoje - Česko * veřejné mínění - Česko * náboženství a společnost - Česko * marketing * sociologie náboženství * kvalitativní výzkum - Česko - 2001-2020 * kvantitativní výzkum - Česko - 2001-2020 Forma, žánr monografie Konspekt 316.7 - Sociologie kultury. Kulturní život MDT 2-184.3 , 21/29-1/-9 , 2-7 , 316.64 , 316.65 , 2-67 , 339.138 , 316.74:2 , 303.022 , 303.023 , (437.3) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity náboženské víry, s ohledem na to, jestli oni sami jsou věřící, či nikoliv. Kvantitativní výzkum se zabýval obecným postojem české veřejnosti k otázkám víry, náboženství a církví. Speciální pozornost byla věnována image Církve římskokatolické, jakožto největšího subjektu tohoto druhu u nás. Monografie představuje pátou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení a hudby, pokračování se bude týkat nákupního chování na trzích hudebních a filmových nahrávek. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1