Počet záznamů: 1  

Marketingové řízení


  1.  Skřivánek, Zdeněk, 1940- - Autor
    Vyd. 1. - Pardubice : Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích, 1991 - 2 sv. (154, 216 s.) : il. ; 21 cm
    ISBN 80-85113-29-5, ISBN 80-85113-30-9
      Lošťáková, Hana, - Autor   Makarov, Věroslav - Autor   Machač, Otakar, - Autor
     marketingový management
     učebnice
    Údaje o názvuMarketingové řízení / Zdeněk Skřivánek, Hana Lošťáková, Věroslav Makarov
    Záhlaví-jméno Skřivánek, Zdeněk, 1940- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePardubice : Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích, 1991
    Fyz.popis2 sv. (154, 216 s.) : il. ; 21 cm
    ISBN80-85113-29-5
    80-85113-30-9
    Číslo nár. bibl.cnb002416576
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    PoznámkyAutoři 2. dílu: Zdeněk Skřivánek, Hana Lošťáková, Otakar Machač. Nad názvem: Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích, katedra ekonomiky a řízení chemického průmyslu. 300 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy
    Poznámky k uživatelskému určeníUrčeno pro posluchače VŠCHT v Pardubicích, účastníky licenčního studia a pracovníky průmyslové praxe
    Dal.odpovědnost Lošťáková, Hana, 1953- (Autor)
    Makarov, Věroslav (Autor)
    Machač, Otakar, 1935- (Autor)
    Dal.odpovědnost Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích. Katedra ekonomiky a řízení chemického průmyslu
    Předmět.hesla marketingový management
    Forma, žánr učebnice
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 658.8:005 , (075)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.