Počet záznamů: 1
Marketingové řízení
kniha
Skřivánek, Zdeněk, 1940- - Autor
Vyd. 1. - Pardubice : Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích, 1991 - 2 sv. (154, 216 s.) : il. ; 21 cm
ISBN 80-85113-29-5, ISBN 80-85113-30-9
Lošťáková, Hana, - Autor Makarov, Věroslav - Autor Machač, Otakar, - Autor
marketingový management
učebniceÚdaje o názvu Marketingové řízení / Zdeněk Skřivánek, Hana Lošťáková, Věroslav Makarov Záhlaví-jméno Skřivánek, Zdeněk, 1940- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Pardubice : Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích, 1991 Fyz.popis 2 sv. (154, 216 s.) : il. ; 21 cm ISBN 80-85113-29-5 80-85113-30-9 Číslo nár. bibl. cnb002416576 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky Autoři 2. dílu: Zdeněk Skřivánek, Hana Lošťáková, Otakar Machač. Nad názvem: Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích, katedra ekonomiky a řízení chemického průmyslu. 300 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy Poznámky k uživatelskému určení Určeno pro posluchače VŠCHT v Pardubicích, účastníky licenčního studia a pracovníky průmyslové praxe Dal.odpovědnost Lošťáková, Hana, 1953- (Autor)
Makarov, Věroslav (Autor)
Machač, Otakar, 1935- (Autor)
Dal.odpovědnost Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích. Katedra ekonomiky a řízení chemického průmyslu
Předmět.hesla marketingový management Forma, žánr učebnice Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005 , (075) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1