Počet záznamů: 1  

E-learning a jeho aplikace

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Eger, Ludvík, 1961- - Autor
    První vydání - 288 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-261-0952-5
     informační a komunikační technologie ve vzdělávání  e-learning  blended learning  vzdělávání dospělých  generace Y  odborné vzdělávání
     monografie
    SignaturaC 398.369
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    E-learning a jeho aplikace
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 398.369   

    Údaje o názvuE-learning a jeho aplikace : s orientací na vzdělávání a profesní vzdělávání Millennials / Ludvík Eger
    Část názvuE-learning a jeho aplikace s orientací na vzdělávání a profesní vzdělávání Millennials
    Záhlaví-jméno Eger, Ludvík, 1961- (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPlzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2020
    Fyz.popis288 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-261-0952-5
    Číslo nár. bibl.cnb003262928
    PoznámkyNad názvem: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. Chronologický přehled
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Západočeská univerzita. Ekonomická fakulta (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla informační a komunikační technologie ve vzdělávání * e-learning * blended learning * vzdělávání dospělých * generace Y * odborné vzdělávání
    Forma, žánr monografie
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 37.0:004 , 37.091.3:004 , 37.091.39:004 , 374.7 , 316.346.36-053.81 , 377 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL Online verze
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Druh dok.KNIHY
    E-learning a jeho aplikace
    Odborná monografie navazuje na dvě klíčové publikace autora zaměřené na e-learning a blended learning (Technologie vzdělávání dospělých, 2005; Vzdělávání dospělých a ICT, 2012) a celou řadu jeho výzkumných studií a dílčích projektů v oblasti vzdělávání s využitím informačních a komunikačních technologií (ICT) za posledních dvacet let. Publikace je úžeji, zejména v empirické části, zaměřena na vzdělávání a zejména profesní vzdělávání segmentu generace Y, která je též nazývána Millennials. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.