Počet záznamů: 1  

Dítě s dyskalkulií ve škole

  1. SYS0781169
    LBL
      
    01787cam-a2200469-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240524223658.2
    007
      
    ta
    008
      
    180503s2018----xr-ad--e------000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb002985218
    020
      
    $a 978-80-262-1304-8 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1043871693
    040
      
    $a ULG001 $b cze $d CBA001 $e rda
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 616.89-008.43 $2 MRF
    080
      
    $a 616.89-008.43:51 $2 MRF
    080
      
    $a 37.016:511-028.31 $2 MRF
    080
      
    $a 51-3 $2 MRF
    080
      
    $a 37.011/.012 $2 MRF
    080
      
    $a 371.3 $2 MRF
    080
      
    $a 376.013.77 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Babtie, Patricia $7 jo2013761033 $4 aut
    240
    10
    $a Understanding dyscalculia and numeracy difficulties. $l Česky
    245
    10
    $a Dítě s dyskalkulií ve škole / $c Patricia Babtie, Jane Emerson ; z anglického originálu Understanding dyscalculia and numeracy difficulties přeložila Marie Těthalová
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a Praha : $b Portál, $c 2018
    300
      
    $a 149 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Dyskalkulie je jedna ze specifických poruch učení a projevuje se širokým spektrem značně různorodých výrazných obtíží v matematice, které se mohou objevit kdykoli během školní docházky dítěte.Dítě s dyskalkulií má problém s tím správně přečíst čísla, rozložit větší čísla na jednotky, desítky, stovky a další řády, neví si rady se základními matematickými operacemi. Autorky vysvětlují podstatu problému a nabízejí tipy, jak dětem se specifickou poruchou počítání pomoci. V knize najdeme vzorové úlohy a také doporučení různých strategií, které mohou být v práci s dětmi s touto poruchou užitečné. Metody práce s dětmi s dyskalkulií využijí i učitelé, kteří pracují s dětmi s dalšími poruchami učení, protože například dyslexie také ovlivňuje to, jak děti čtou číslice a pracují s nimi. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026213048 $2 Městská knihovna v Praze
    650
    07
    $a specifické poruchy učení $7 ph125888 $2 czenas
    650
    07
    $a dyskalkulie $7 ph119665 $2 czenas
    650
    07
    $a počítání $7 ph124522 $2 czenas
    650
    07
    $a pedagogická evaluace $7 ph115701 $2 czenas
    650
    07
    $a vyučovací metody $7 ph127294 $2 czenas
    650
    07
    $a speciálněpedagogická diagnostika $7 ph751240 $2 czenas
    655
    -7
    $a studie $7 fd133597 $2 czenas
    700
    1-
    $a Emerson, Jane $q (Jane E.) $7 jo2013761029 $4 aut
    700
    1-
    $a Těthalová, Marie, $d 1967- $7 js20080229020 $4 trl
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.