Počet záznamů: 1  

Historie pražské paroplavby

  1. SYS0700580
    LBL
      
    03686cam-a2200721-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200316001815.4
    007
      
    ta
    008
      
    090127s2008----xr-ach-e------000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb001866567
    020
      
    $a 978-80-7339-124-9 $q (MCU) $z 80-7339-124-4 $q (vázáno)
    035
      
    $a (OCoLC)982110362
    040
      
    $a ULG001 $b cze $d BOA001 $e rda
    041
    0-
    $a cze $b cze $b eng $b ger
    043
      
    $a e-xr--- $b e-xr-pg $2 czenas
    045
      
    $a w6y0
    072
    -7
    $a 656.62 $x Říční doprava $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 656.62 $2 MRF
    080
      
    $a 656.6:[629.54-81] $2 MRF
    080
      
    $a 656.6.025.2 $2 MRF
    080
      
    $a 629.54-81 $2 MRF
    080
      
    $a (437.311) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    080
      
    $a (084.11) $2 MRF
    100
    1-
    $a Vichta, František $7 pna2009482562 $4 aut
    245
    10
    $a Historie pražské paroplavby / $c František Vichta
    250
      
    $a Vydání 1.
    264
    -1
    $a České Budějovice : $b Pražská paroplavební společnost a.s. ... ve Vydavatelství MCU s.r.o., $c 2008
    300
      
    $a 215 stran : $b ilustrace (některé barevné), portréty, faksimile ; $c 22 x 23 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    336
      
    $a statický obraz $b sti $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Kniha líčí historii paroplavby v Čechách od roku 1838, kdy bylo uděleno první privilegium na paroplavbu v naší zemi. První parníky pluly po Labi do Drážďan. Zásadní pro paroplavbu v Praze byl vznik Pražské paroplavební společnosti v roce 1865. Od té doby jezdily parníky na Zbraslav a do Štěchovic. Po období prosperity během první republiky došlo ke stagnaci a k převodu akcií na Čs. akciovou plavební společnost Labskou (v r. 1937). Lodě pluly z Prahy až na Slapy, přičemž nejvíce přepravených osob bylo v roce 1955. Od 60. let 20. století se parníky staly součástí městské dopravy. Od 90. let se PPS vrátila do soukromých rukou. Kniha dále podrobně líčí lodní park PPS od velkých kolesových parníků po malé vrtulové parníky. Kapitola je věnována i typům používaných parních strojů. V závěru popis oblíbených tras. Dobové fotografie a dokumenty, jízdní řády, technické nákresy. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788073391249 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a České, německé a anglické resumé
    610
    27
    $a Pražská paroplavební společnost $7 ko2005264464 $2 czenas
    648
    -7
    $a 19.-21. století $7 ch757016 $2 czenas
    648
    -4
    $a 1865-2008
    650
    07
    $a říční doprava $z Česko $y 19.-21. století $7 ph128331 $2 czenas
    650
    07
    $a paroplavba $z Česko $y 19.-21. století $7 ph444998 $2 czenas
    650
    07
    $a osobní vodní doprava $z Česko $y 19.-21. století $7 ph115620 $2 czenas
    650
    07
    $a parníky $z Česko $y 19.-20. století $7 ph156629 $2 czenas
    651
    -7
    $a Praha (Česko) $7 ge118011 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    655
    -7
    $a obrazové publikace $7 fd132947 $2 czenas
    710
    2-
    $a Pražská paroplavební společnost $7 ko2005264464 $4 pbl
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.