Počet záznamů: 1  

Fyzika 9

  1. SYS0622543
    LBL
      
    00000nam-a2200445-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240222121627.5
    008
      
    160120s2012----xr------------------cze--
    020
      
    $a 978-80-7238-996-4
    020
      
    $a 978-80-7489-121-2 $q ebook
    072
    -7
    $a 53 $x Fyzika $9 6 $2 Konspekt
    080
      
    $a 53 $2 MRF
    080
      
    $a (075.2) $2 MRF
    100
    1-
    $a Rauner, Karel, $d 1946- $7 xx0004984 $4 aut
    245
    10
    $a Fyzika 9 : $b pro základní školy a víceletá gymnázia
    260
      
    $a Plzeň : $b Nakladatelství Fraus, $c 2012
    300
      
    $a 1236 s.
    520
    3-
    $a Moderní učebnice, které věnují zvýšenou pozornost odbourávání izolovaného přístupu fyziky k probírané problematice, efektivnímu provázání obsahu jednotlivých učebních předmětů a maximálnímu propojení získaných poznatků s každodenní zkušeností žáků i s praktickými aplikacemi. Učebnice mají jednotnou strukturu výkladu učiva. Tvoří ji základní část (vlastní učivo fyziky) a motivační část, zaměřená na propojení obsahu učiva fyziky s poznatky z dalších, zejména přírodovědných předmětů, a promítnutí teoretických poznatků do běžného života žáka. Učebnice pro 6. ročník/primu byla oceněna na mezinárodním knižním veletrhu ve Frankfurtu nad Mohanem bronzovou medailí jako třetí nejlepší učebnice pro základní školy v Evropě. Učebnice jsou zpracovány v souladu s osnovami vzdělávacího programu Základní škola s přihlédnutím k požadavkům Co by měl umět žák základní školy z fyziky. Řazení kapitol je tradiční, umožňuje bezproblémový přechod žáka mezi různými školami. Do učiva jsou zařazovány i moderní aplikace (mobilní telefony, proudové jističe, elektrické spotřebiče, digitální měřicí přístroje). Netradiční je v učebnici pro 6. ročník zařazení kapitoly věnované určení polohy s popisem činnosti systému GPS. První odvozenou fyzikální veličinou, se kterou se žáci seznamují, je rychlost. Autoři vycházeli z toho, že pochopení vzájemných souvislostí mezi rychlostí, dráhou a časem je vzhledem ke zkušenostem dnešní generace mnohem snazší, než tradiční spojení hustota objem hmotnost. Učebnice je koncipována tak, aby měl učitel fyziky velkou možnost výběru v rámci školních vzdělávacích plánů a aby mohl učebnici využít i pro zadání referátů, projektové vyučování, výuku nepovinných předmětů a kroužků. Jednotlivé kapitoly jsou napsány tak, aby lákaly žáky k přečtení i v případě, že je učitel vynechá. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072389964 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a fyzika $7 ph114601 $2 czenas
    655
    -7
    $a učebnice základních škol $7 fd133773 $2 czenas
    700
    1-
    $a Havel, Václav, $d 1939- $7 ola2003206307 $4 aut
    700
    1-
    $a Randa, Miroslav, $d 1959- $7 ola2003206306 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.