Počet záznamů: 1  

Hodnota a e-business

  1. SYS0532565
    LBL
      
    02884nam-a2200781-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240529222536.9
    007
      
    ta
    008
      
    120214s2011----xr-a---e------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002342600
    020
      
    $a 978-80-210-5506-3 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)791320833
    040
      
    $a OLA001 $b cze $d ABA001
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 005:330.133.1 $2 MRF
    080
      
    $a 004 $2 MRF
    080
      
    $a 621.39+004.7 $2 MRF
    080
      
    $a 005.56 $2 MRF
    080
      
    $a 658.114:004.738 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Klapalová, Alena, $d 1964- $7 mzk2003175508 $4 aut
    245
    10
    $a Hodnota a e-business / $c Alena Klapalová
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Brno : $b Masarykova univerzita, $c 2011
    300
      
    $a 179 s. : $b il. ; $c 21 cm
    500
      
    $a Nad názvem: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788021055063 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $a hodnotový management $7 ph171125 $2 czenas
    650
    07
    $a informační technologie $7 ph121106 $2 czenas
    650
    07
    $a komunikační technologie $7 ph121769 $2 czenas
    650
    07
    $a podnikatelské sítě $7 ph414722 $2 czenas
    650
    07
    $a elektronické podnikání $7 ph361993 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    710
    2-
    $a Masarykova univerzita. $b Ekonomicko-správní fakulta $7 kn20010709273 $4 oth
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.