Počet záznamů: 1
SYS 0504931 LBL 01232nam-a2200373-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230313110310.5 007 ta 008 110203s2011----xr-a---e-f----001-0-cze-- 015 $a cnb002162349 020 $a 978-80-251-3269-2 (brož.) 035 $a (OCoLC)707610056 040 $a ABA001 $b cze 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 080 $a 659.131.2 $2 MRF 080 $a 81'42 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Horňáková, Michaela, $d 1987- $7 vse2011623658 $4 aut 245 10
$a Copywriting : $b podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají / $c Michaela Horňáková 250 $a Vyd. 1. 260 $a Brno : $b Computer Press, $c 2011 300 $a 252 s. : $b il. ; $c 23 cm 500 $a Obsahuje rejstřík 520 3-
$a Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese. Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. Výklad v knize obsahuje pro větší názornost obrovské množství zcela konkrétních ukázek z praxe. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788025132692 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a reklamní texty $7 ph116036 $2 czenas 650 07
$a psané texty $7 ph124767 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 856 41
$y Obsah $u http://toc.nkp.cz/NKC/201102/contents/nkc20112162349_1.pdf 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1