Počet záznamů: 1
Jak zařadit naši knihovnu mezi vzdělávací instituce, aneb, Informační vzdělávání uživatelů v teorii i v praxi
V Hradci Králové : Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové, 2013 - 42 s. ; 21 cm
ISBN 978-80-7052-110-6 (brož.)
Blažková, Božena, - Autor - Sestavovatel, kompilátor Vaníčková, Vanda, - Autor
funkce knihoven činnost knihoven informační výchova uživatelé informací celoživotní vzdělávání čtenářská gramotnost informační zdroje informační technologie
sborníkySignatura C 355.339 Umístění 021/023 - Knihovnictví. Řízení a správa knihoven Údaje o názvu Jak zařadit naši knihovnu mezi vzdělávací instituce, aneb, Informační vzdělávání uživatelů v teorii i v praxi / [autorky textů Božena Blažková ... et al.] ; sborník sestavily Božena Blažková a Vanda Vaníčková Část názvu Informační vzdělávání uživatelů v teorii i v praxi Vyd.údaje V Hradci Králové : Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové, 2013 Fyz.popis 42 s. ; 21 cm ISBN 978-80-7052-110-6 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002522203 Poznámky Název z obálky Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Blažková, Božena, 1948- (Autor) (Sestavovatel, kompilátor)
Vaníčková, Vanda, 1989- (Autor)
Volná příloha knihovnicko-informačního zpravodaje U nás. 4/2013
Předmět.hesla funkce knihoven * činnost knihoven * informační výchova * uživatelé informací * celoživotní vzdělávání * čtenářská gramotnost * informační zdroje * informační technologie Forma, žánr sborníky Konspekt 021 - Funkce, význam a využívání knihoven MDT 004 , 002+007 , 028.1 , 37.0-022.324 , 316.775 , 37.03:[007+004] , 021 , 021.1/.4 , (082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 021/023 - Knihovnictví. Řízení a správa knihoven Druh dok. KNIHY Publikace představuje informační vzdělávání uživatelů jako součást celoživotního vzdělávání a učení. Obsahuje terminologický slovníček pojmů, které provázejí informační vzdělávání v knihovnách. Jednotlivé příspěvky se zabývají mj. kompetencemi k informačnímu vzdělávání, přibližují knihovnu jako partnera školy ve vzdělávacím procesu, seznamují s programem Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Představeny jsou dále tři základní témata informačního vzdělávání: 1) čtenářství a čtenářská gramotnost, 2) knihovna jako zdroj informací a 3) informační zdroje (tištěné, elektronické a audiovizuální). Příručka dále přináší univerzální šablonu informační lekce a praktické ukázky k jednotlivým tematickým okruhům. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1