Počet záznamů: 1
Krupka, Jaroslav, 1971- - Autor
1. vyd. - Brno : BizBooks, 2012 - 264 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
ISBN 978-80-265-0046-9 (váz.)
reklama a propagace dějiny reklamy dějiny reklamy reklamní agentury reklamní média
monografieSignatura C 349.851 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Česká reklama : od pana Vajíčka po falešné soby / Jaroslav Krupka Část názvu Od pana Vajíčka po falešné soby Záhlaví-jméno Krupka, Jaroslav, 1971- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : BizBooks, 2012 Fyz.popis 264 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm ISBN 978-80-265-0046-9 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb002396309 Poznámky Obsahuje rejstřík Předmět.hesla reklama a propagace - Česko * dějiny reklamy - Československo * dějiny reklamy - Česko * reklamní agentury - Česko * reklamní média Forma, žánr monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 , 659.1(091) , 659.187 , 659.13/.16 , (437.3) , (437) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1