Počet záznamů: 1
Chytilek, Roman, 1976- - Autor
1. vyd. - Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012 - 341 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-7325-281-6 (brož.) :
Eibl, Otto, - Autor Matušková, Anna, - Autor
politický marketing
kolektivní monografieSignatura C 349.764 Umístění 32 - Politika, politologie Údaje o názvu Teorie a metody politického marketingu / Roman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková a kol. Záhlaví-jméno Chytilek, Roman, 1976- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012 Fyz.popis 341 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-7325-281-6 (brož.) : Kč 349,00 Číslo nár. bibl. cnb002397900 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie Dal.odpovědnost Eibl, Otto, 1981- (Autor)
Matušková, Anna, 1978- (Autor)
Předmět.hesla politický marketing Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 32 - Politika MDT 32.019.5:659.1 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 32 - Politika, politologie Druh dok. KNIHY První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se ve třech tematických blocích seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. Publikace na konkrétních příkladech z reálného prostředí politických kampaní (mj. z prostředí České republiky) ukazuje, že „praktický" politický marketing a jeho akademická reflexe nejsou na sobě nezávislé disciplíny, ale že existují v symbiotickém vztahu. Své si tedy v knize najdou jak studenti politického marketingu, tak odborníci, kteří jsou s praktickou stránkou disciplíny v každodenním kontaktu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1