Počet záznamů: 1
Geografické informační systémy ve školách
Novotná, Marie, 1953- - Autor
Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2012 - 154 s. : il. (převážně barev.), mapy ; 21 cm
ISBN 978-80-7380-385-8 (brož.)
Čechurová, Monika, - Autor Bouda, Jakub, - Autor
geoinformatika geografické informační systémy
učební textySignatura C 349.208 Umístění 004.9 - Počítačové aplikace. Grafika. Hry Údaje o názvu Geografické informační systémy ve školách / Marie Novotná, Monika Čechurová, Jakub Bouda Záhlaví-jméno Novotná, Marie, 1953- (Autor) Vyd.údaje Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2012 Fyz.popis 154 s. : il. (převážně barev.), mapy ; 21 cm ISBN 978-80-7380-385-8 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002375483 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Čechurová, Monika, 1971- (Autor)
Bouda, Jakub, 1986- (Autor)
Předmět.hesla geoinformatika * geografické informační systémy Forma, žánr učební texty Konspekt 004 - Počítačová věda. Výpočetní technika. Informační technologie 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 004:91 , 004.9:91 , (07) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 004.9 - Počítačové aplikace. Grafika. Hry Druh dok. KNIHY Žijeme v informační společnosti, informace se na nás valí ze všech směrů a musíme se učit je správně využívat. Specifickým druhem informací jsou geoinformace – informace, u nichž známe údaje o jejich lokalizaci na Zemi. Žáci a studenti by se měli učit nejen geoinformace vyhledávat, ale také s nimi pracovat, především je analyzovat a tvořit různé mapové výstupy. A zde se setkáváme s problémy, protože rychlý vývoj geoinformatiky nestačila většina učitelů zachytit a na školách není k dispozici vhodný software, který by umožňoval tvořit z geoinformací vlastní geodata a mapy k analýzám nebo k prezentaci. Účelem publikace je poskytnout podstatné geoinformatické znalosti a dovednosti, ukázat možnosti využívání těchto technologií při výuce předmětů, kde se setkáváme s prostorově lokalizovanou informací. Takovým předmětem je především zeměpis (geografie), jehož podstatným obsahem by dnes mělo být naučit se geoinformace zpracovávat. Smysluplné využití těchto technologií lze nalézt také v biologii, historii i jiných školních předmětech. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1