Počet záznamů: 1
SYS 0354555 LBL 01208cam-a22003737a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240222121116.8 007 ta 008 111212s2011----xr-d---e------001-0-cze-d 015 $a cnb002251856 020 $a 978-80-247-3527-6 (váz.) 035 $a (OCoLC)776506520 040 $a OSA001 $b cze $d CBA001 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt 080 $a 658.8:005.52 $2 MRF 080 $a (048.8:082) $2 MRF 100 1-
$a Kozel, Roman, $d 1974- $7 mzk2003184989 $4 aut 245 10
$a Moderní metody a techniky marketingového výzkumu / $c Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada Publishing, $c 2011 300 $a 304 s. : $b il. 490 1-
$a Expert 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 520 3-
$a Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024735276 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a Anglické resumé 650 07
$a marketingový výzkum $7 ph115230 $2 czenas 655 -7
$a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas 700 1-
$a Mynářová, Lenka $7 js20081201008 $4 aut 700 1-
$a Svobodová, Hana, $d 1956-2011 $7 mzk2003211119 $4 aut 830 -0
$a Expert (Grada) 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1