Počet záznamů: 1
International marketing
SYS 0351770 LBL 01535nam-a2200397-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20200603121921.0 007 ta 008 100525s2010----xr-a---e------001-0-eng-- 015 $a cnb002108056 020 $a 978-80-245-1643-1 (brož.) : $c Kč 350,00 035 $a (OCoLC)655156187 040 $a BOA001 $b cze $d ABA001 $d OLA001 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt 080 $a 658.8:339.564 $2 MRF 080 $a (048.8:082) $2 MRF 100 1-
$a Machková, Hana $7 jn20010310427 $4 aut 245 10
$a International marketing : $b theory, practices and new trends / $c Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kolektiv 250 $a Ed. 1st 260 $a V Praze : $b Oeconomica, $c 2010 300 $a 191 s. : $b il. ; $c 25 cm 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Publikace je první anglicky psanou odbornou knihou českého kolektivu Katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze. Cílem publikace je zvýšit vědecké renomé školy v zahraničí a nabídnout vlastní odbornou literaturu, jež komplexně pokrývá problematiku mezinárodního marketingu a objasňuje současné trendy v oblasti mezinárodního podnikání. Mezinárodní marketing je dynamicky se rozvíjející disciplínou nedílně spjatou s podnikatelskou praxí, která musí reagovat na stále se měnící mezinárodní podnikatelské prostředí. Zejména v období současné ekonomické krize je marketing jedním z významných nástrojů, který pomáhá překonávat podnikům problémy se sníženou poptávkou na mezinárodních trzích. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024516431 $2 Web obalkyknih.cz 550 $a Vydavatel: Vysoká škola ekonomická v Praze 650 07
$a mezinárodní marketing $7 ph122808 $2 czenas 655 -7
$a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas 700 1-
$a Král, Petr, $d 1979- $7 pna2010582238 $4 aut 700 1-
$a Lhotáková, Markéta, $d 1971- $7 pna2010582246 $4 aut 710 2-
$a Vysoká škola ekonomická v Praze $7 kn20010709403 $4 oth 856 41
$y Obsah $u http://toc.nkp.cz/NKC/201006/contents/nkc20102108056_1.pdf 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1