Počet záznamů: 1  

Tradiční a nové v marketingové komunikaci

  1. SYS0328896
    LBL
      
    02049nam-a2200493-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240528223633.7
    007
      
    ta
    008
      
    110711s2011----xr-a---e------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002201091
    020
      
    $a 978-80-87500-04-0 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)752796766
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d OLA001 $d BOA001
    041
    0-
    $a cze $a eng $a slo $b eng $b slo
    072
    -7
    $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 658.8:316.77 $2 MRF
    080
      
    $a 659.1 $2 MRF
    080
      
    $a 316.772.4 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8:082) $2 MRF
    100
    1-
    $a Bačuvčík, Radim, $d 1975- $7 mzk2005306721 $4 aut
    245
    10
    $a Tradiční a nové v marketingové komunikaci / $c Radim Bačuvčík a kol.
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Zlín : $b VeRBuM, $c 2011
    300
      
    $a 218 s. : $b il. ; $c 21 cm
    490
    1-
    $a Protipóly marketingové komunikace
    500
      
    $a Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
    500
      
    $a 200 výt.
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087500040 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a Část. anglický a slovenský text, anglická a slovenská resumé
    650
    07
    $a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas
    650
    07
    $a reklama a propagace $7 ph116035 $2 czenas
    650
    07
    $a mediální komunikace $7 ph122737 $2 czenas
    655
    -7
    $a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas
    710
    2-
    $a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. $b Fakulta multimediálních komunikací $7 kn20020610008 $4 oth
    830
    -0
    $a Protipóly marketingové komunikace
    856
    4-
    $u http://aleph.vkol.cz:80/F?func=service&doc_library=SVK01&doc_number=000987042&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA $y obsah dokumentu
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.