Počet záznamů: 1
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
SYS 0328896 LBL 02049nam-a2200493-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240528223633.7 007 ta 008 110711s2011----xr-a---e------000-0-cze-- 015 $a cnb002201091 020 $a 978-80-87500-04-0 (brož.) 035 $a (OCoLC)752796766 040 $a ABA001 $b cze $d OLA001 $d BOA001 041 0-
$a cze $a eng $a slo $b eng $b slo 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 080 $a 659.1 $2 MRF 080 $a 316.772.4 $2 MRF 080 $a (048.8:082) $2 MRF 100 1-
$a Bačuvčík, Radim, $d 1975- $7 mzk2005306721 $4 aut 245 10
$a Tradiční a nové v marketingové komunikaci / $c Radim Bačuvčík a kol. 250 $a 1. vyd. 260 $a Zlín : $b VeRBuM, $c 2011 300 $a 218 s. : $b il. ; $c 21 cm 490 1-
$a Protipóly marketingové komunikace 500 $a Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací 500 $a 200 výt. 504 $a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy 520 3-
$a Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087500040 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a Část. anglický a slovenský text, anglická a slovenská resumé 650 07
$a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas 650 07
$a reklama a propagace $7 ph116035 $2 czenas 650 07
$a mediální komunikace $7 ph122737 $2 czenas 655 -7
$a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas 710 2-
$a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. $b Fakulta multimediálních komunikací $7 kn20020610008 $4 oth 830 -0
$a Protipóly marketingové komunikace 856 4-
$u http://aleph.vkol.cz:80/F?func=service&doc_library=SVK01&doc_number=000987042&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA $y obsah dokumentu 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1