Počet záznamů: 1  

Cesty ke vzdělání

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kreidl, Martin, 1975- - Autor
    1. vyd. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2008 - 323 s. : il. ; 22 cm
    ISBN 978-80-7043-678-3 (váz.)
    1948-1989
     vzdělávání  vzdělávací systémy  vzdělanostní nerovnosti  sociální stratifikace  socialismus
     studie
    SignaturaC 335.286
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Cesty ke vzdělání
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 335.286   

    Údaje o názvuCesty ke vzdělání : vzdělanostní dráhy a vzdělanostní nerovnosti v socialismu / Martin Kreidl
    Záhlaví-jméno Kreidl, Martin, 1975- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePlzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2008
    Fyz.popis323 s. : il. ; 22 cm
    ISBN978-80-7043-678-3 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb001834208
    PoznámkyPod názvem: Katedra sociologie, FF ZČU. 60 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Západočeská univerzita. Katedra sociologie a politologie (Jiná role)
    Předmět.hesla 1948-1989 * vzdělávání - Evropa střední a východní - 1948-1989 * vzdělávací systémy - Evropa střední a východní - 1948-1989 * vzdělanostní nerovnosti - Evropa střední a východní - 1948-1989 * sociální stratifikace - Evropa střední a východní - 1948-1989 * socialismus - Evropa střední a východní
    Forma, žánr studie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 37.0 , 37.09 , 37.014.53 , 316.34 , 316.323.7 , (4-191.2)+(4-11) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/200901/contents/nkc20081834208_1.pdf
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Cesty ke vzdělání
    V této práci se autor věnuje otázce socioekonomických nerovností v přístupu ke vzdělání v bývalých socialistických společnostech. Chce ukázat, zda (a jak) se tyto nerovnosti v bývalých socialistických zemích proměnily. Zejména ho zajímá, zda socialistické rovnostářství dosáhlo vyrovnání vzdělávacích příležitostí mezi různými vrstvami společnosti a jaké okolnosti bránily a napomáhaly jejich úspěchu. Ukazuje, jakým způsobem na tyto politiky reagovali samotní aktéři – zejména rodiče a jejich děti, jejichž vzdělávacích plánů se socialistické rovnostářství přímo dotýkalo. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.