Počet záznamů: 1
Největší představitelé marketingu
Kermally, Sultan - Autor
Vyd. 2. - Brno : Computer Press, 2006 - xii, 104 s. ; 23 cm
ISBN 80-251-1013-3 (brož.)
marketing marketingový management
příručkySignatura C 332.308 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Největší představitelé marketingu : jejich hlavní myšlenky, názory a díla : [Peter Drucker, Michael Porter, Tom Peters, Igor Ansoff, Theodore Levitt, Philip Kotler a další] / Sultan Kermally ; [překlad Vilém Jungmann] Záhlaví-jméno Kermally, Sultan (Autor) Údaje o vydání Vyd. 2. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2006 Fyz.popis xii, 104 s. ; 23 cm ISBN 80-251-1013-3 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001685461 Poznámky Přeloženo z angličtiny? Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Předmět.hesla marketing * marketingový management Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 , 658.8:005 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Poznejte největší marketingové guru - jejich myšlenky, názory či filozofie! Zajímá vás, jací jsou největší marketingoví myslitelé? Kdo z nich přišel s jakou filozofií či koncepcí, kdo objevil jakou zákonitost, jak ji charakterizoval a jaká doporučení vyvodil pro praktický život firmy? Publikace vám nabídne následující slavná jména: Peter Drucker, Theodore Levitt, Philip Kotler, Michael Porter, Igor Ansoff, Tom Peters, Georgie Day, Jagdish Sheth, Thomas Nagle. Seznámí vás stručně s životopisy, ale především s jejich hlavními myšlenkami a stěžejními publikacemi. Dozvíte se, jakou roli každý z nich v marketingu sehrál a jaký byl jeho největší přínos. V publikaci jsou tyto osobnosti nazývány marketingovými guru. Slovo „guru“ pochází z hindského jazyka, který vznikl ze Sanskritu. Znamená učitel a průvodce duchovními záležitostmi, ale v kontextu řízení znamená uznávaný čelní představitel oboru. Guru jsou vědečtí pracovníci, myslitelé v oboru řízení, kteří měli veliký vliv na způsob, jakým se řízení praktikuje. O autorovi: Autor knihy Sultan Kermally věnoval celý svůj profesní život výuce řízení a rozvoje řízení. Prožil významnou dobu na Management Centre Europe a v Economist Group. Měl čest řídit a být „u nohou guru v oboru řízení“, jako jsou Peter Drucker, Michael Porter, Igor Ansoff, Philip Kotler, Rosabeth Moss Kanter, Garry Hamel, George Day, Tom Peters, Peter Senge, Henry Mintzberg, CK Prahalad, Jagdish Sheth a Tom Nagle. Je autorem osmi knih, z nichž dvě se věnují vědomostem v oboru řízení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1