Počet záznamů: 1  

7 principů masového marketingu

  1. SYS0101506
    LBL
      
    01436nam^a2200433^a^4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200315001352.6
    007
      
    ta
    008
      
    080229s2008----xr-a---e-f----001-0-cze--
    015
      
    $a cnb001793921
    020
      
    $a 978-80-251-1911-2 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)236559023
    040
      
    $a OLA001 $b cze
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 19
    080
      
    $a 658.8:316.77 $2 MRF
    080
      
    $a 366.1 $2 MRF
    080
      
    $a 316.454.54 $2 MRF
    080
      
    $a 316.454.3 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Earls, Mark $7 mzk2008442895 $4 aut
    245
    10
    $a 7 principů masového marketingu : $b jak dostat dav na svou stranu / $c Mark Earls ; [překlad Veronika Klimešová]
    246
    3-
    $a Sedm principů masového marketingu
    246
    30
    $a Jak dostat dav na svou stranu
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Brno : $b Computer Press, $c 2008
    300
      
    $a xv, 277 s. : $b il. ; $c 23 cm
    490
    1-
    $a Praxe manažera
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Umíte si vysvětlit explozi společenských fenoménů, jako je zasílání textových zpráv, ačkoliv propagace byla pouze malá nebo nulová? A co vznik on-line komunit? Nebo rozšíření graffiti do městských aglomerací? Po přečtení knihy 7 principů masového marketingu si možná na některé z těchto otázek odpovíte. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí změnit chování většího počtu lidí zákazníků, zaměstnanců nebo veřejnosti. Prospěšné poznatky z ní načerpají pracovníci marketingových oddělení, manažeři, politici a státní úředníci. Autor se snaží vysvětlit: - „proč“ příčiny našeho úsilí ovlivňovat chování skupiny lidí - „jak“ mechanismus masového chování Mark Earls je odvážný ve svých koncepcích a v jejich uvádění do praxe a ve své knize nabízí radikální novou teorii masového chování. O autorovi: Mark Earls je čelním světovým odborníkem v oblasti komunikace, brand managementu, marketingu a zákaznického chování. Obvykle odmítá přijmout „obecné pravdy“ a snaží se nás přimět k usilovnému přemýšlení o tom, jak docílit co nejlepších výsledků. Působil na vedoucích pozicích v několika významných společnostech, v poslední době pracoval jako ředitel Výboru pro globální plánování v Ogilvy. Odborníci v oblasti komunikace si vysoce cení jeho práce a považují jej za jednu z nejvíce inspirujících a novátorských osobností. O jeho první knize Welcome to the Creative Age se hodně diskutovalo a byla přeložena do několika jazyků. O Marka Earlse je velký zájem jako o mluvčího na konferencích po celém světě, doposud přednášel např. ve Velké Británii, Spojených státech amerických, Argentině, Francii, Estonsku, Švédsku, Dánsku, Finsku a Španělsku. Publikace: 7 principů masového marketingu - Mark Earls. 7 principů masového marketingu - Mark Earls. Jak dostat dav na svoji stranuKnihu využijí pracovníci marketingových oddělení, reklamních agentur, politici, státní úředníci a další lidé, kteří potřebují změnit nebo nějakým způsobem ovlivnit chování velké skupiny lidí. Autor jim nabízí své zkušenosti při budování nových modelů davového chování, vysvětluje pojetí a principy fungování davového marketingu, zamýšlí se nad způsoby ovlivňování, kreativitou, vírou, interakcemi, napodobováním. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788025119112 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas
    650
    07
    $a spotřebitelské chování $7 ph125966 $2 czenas
    650
    07
    $a sociální interakce $7 ph125790 $2 czenas
    650
    07
    $a hromadné chování $7 ph305398 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    765
    0-
    $t Herd? - How to change mass behaviour by harnessing our true nature $9 Česky
    830
    -0
    $a Praxe manažera (Computer Press)
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.