Počet záznamů: 1
7 principů masového marketingu
SYS 0101506 LBL 01436nam^a2200433^a^4500 003 CZ-CbJVK 005 20200315001352.6 007 ta 008 080229s2008----xr-a---e-f----001-0-cze-- 015 $a cnb001793921 020 $a 978-80-251-1911-2 (brož.) 035 $a (OCoLC)236559023 040 $a OLA001 $b cze 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 19 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 080 $a 366.1 $2 MRF 080 $a 316.454.54 $2 MRF 080 $a 316.454.3 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Earls, Mark $7 mzk2008442895 $4 aut 245 10
$a 7 principů masového marketingu : $b jak dostat dav na svou stranu / $c Mark Earls ; [překlad Veronika Klimešová] 246 3-
$a Sedm principů masového marketingu 246 30
$a Jak dostat dav na svou stranu 250 $a Vyd. 1. 260 $a Brno : $b Computer Press, $c 2008 300 $a xv, 277 s. : $b il. ; $c 23 cm 490 1-
$a Praxe manažera 500 $a Přeloženo z angličtiny 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Umíte si vysvětlit explozi společenských fenoménů, jako je zasílání textových zpráv, ačkoliv propagace byla pouze malá nebo nulová? A co vznik on-line komunit? Nebo rozšíření graffiti do městských aglomerací? Po přečtení knihy 7 principů masového marketingu si možná na některé z těchto otázek odpovíte. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí změnit chování většího počtu lidí zákazníků, zaměstnanců nebo veřejnosti. Prospěšné poznatky z ní načerpají pracovníci marketingových oddělení, manažeři, politici a státní úředníci. Autor se snaží vysvětlit: - „proč“ příčiny našeho úsilí ovlivňovat chování skupiny lidí - „jak“ mechanismus masového chování Mark Earls je odvážný ve svých koncepcích a v jejich uvádění do praxe a ve své knize nabízí radikální novou teorii masového chování. O autorovi: Mark Earls je čelním světovým odborníkem v oblasti komunikace, brand managementu, marketingu a zákaznického chování. Obvykle odmítá přijmout „obecné pravdy“ a snaží se nás přimět k usilovnému přemýšlení o tom, jak docílit co nejlepších výsledků. Působil na vedoucích pozicích v několika významných společnostech, v poslední době pracoval jako ředitel Výboru pro globální plánování v Ogilvy. Odborníci v oblasti komunikace si vysoce cení jeho práce a považují jej za jednu z nejvíce inspirujících a novátorských osobností. O jeho první knize Welcome to the Creative Age se hodně diskutovalo a byla přeložena do několika jazyků. O Marka Earlse je velký zájem jako o mluvčího na konferencích po celém světě, doposud přednášel např. ve Velké Británii, Spojených státech amerických, Argentině, Francii, Estonsku, Švédsku, Dánsku, Finsku a Španělsku. Publikace: 7 principů masového marketingu - Mark Earls. 7 principů masového marketingu - Mark Earls. Jak dostat dav na svoji stranuKnihu využijí pracovníci marketingových oddělení, reklamních agentur, politici, státní úředníci a další lidé, kteří potřebují změnit nebo nějakým způsobem ovlivnit chování velké skupiny lidí. Autor jim nabízí své zkušenosti při budování nových modelů davového chování, vysvětluje pojetí a principy fungování davového marketingu, zamýšlí se nad způsoby ovlivňování, kreativitou, vírou, interakcemi, napodobováním. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788025119112 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas 650 07
$a spotřebitelské chování $7 ph125966 $2 czenas 650 07
$a sociální interakce $7 ph125790 $2 czenas 650 07
$a hromadné chování $7 ph305398 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 765 0-
$t Herd? - How to change mass behaviour by harnessing our true nature $9 Česky 830 -0
$a Praxe manažera (Computer Press) 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1