Počet záznamů: 1
Česká cesta k zákazníkům
SYS 0007062 LBL 01702nam-a2200469-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20220817095248.8 007 ta 008 070104s2006----xr-a---f------000-0-cze-- 015 $a cnb001703456 020 $a 80-86708-28-4 (brož.) 035 $a (OCoLC)124087636 040 $a BOA001 $b cze $d ABA001 043 $a e-xr--- 072 -7
$a 339.3 $x Vnitřní obchod $2 Konspekt $9 4 080 $a 339.37 $2 MRF 080 $a 663/664 $2 MRF 080 $a 658.8 $2 MRF 080 $a 366.1 $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (082) $2 MRF 245 00
$a Česká cesta k zákazníkům : $b (strategie spotřebního trhu potravin) / $c [editor Ladislav Skořepa] 260 $a České Budějovice : $b Vysoká škola evropských a regionálních studií, $c 2006 300 $a 109 s. : $b il. ; $c 21 cm 490 1-
$a Studie VŠERS ; $v 12 500 $a Vydáno k 10. výročí založení obchodního řetězce TERNO 504 $a Obsahuje bibliografie 610 27
$a Jednota (spotřební družstvo : České Budějovice, Česko) $7 mzk2007378221 $2 czenas 650 07
$a maloobchod $z Česko $7 ph122580 $2 czenas 650 07
$a potraviny $z Česko $7 ph115833 $2 czenas 650 07
$a marketing $z Česko $7 ph115227 $2 czenas 650 07
$a spotřebitelské chování $z Česko $7 ph125966 $2 czenas 655 -7
$a sborníky $7 fd163935 $2 czenas 700 1-
$a Skořepa, Ladislav, $d 1950- $7 mzk2006337258 $4 edt 810 2-
$a Vysoká škola evropských a regionálních studií. $t Studia $v 12 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1