Počet záznamů: 1
Pravdová, Markéta - Autor
Vyd. 1. - Praha : Karolinum, 2006 - 246 s. : barev. il. ; 21 cm
ISBN 80-246-1178-3 (brož.)
McDonald's Corporation
globalizace marketingová komunikace reklama a propagace konzumní společnost
studieSignatura C 323.354 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu McDonald's - tak trochu jiná kultura? : případová studie o značce McDonald's a její reklamě / Markéta Pravdová Záhlaví-jméno Pravdová, Markéta (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Karolinum, 2006 Fyz.popis 246 s. : barev. il. ; 21 cm ISBN 80-246-1178-3 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001647104 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Jazyková pozn. Souhrn anglicky Dal.odpovědnost Univerzita Karlova (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla McDonald's Corporation * globalizace * marketingová komunikace * reklama a propagace * konzumní společnost Forma, žánr studie Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce MDT 316.422 , 658.8:316.77 , 659.1 , 316.3:17.023.5 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Cílem knihy je na příkladu firmy McDonald¨s ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a jakých jazykových prostředků současná reklama využívá k přesvědčování místního publika. Případová studie reklamních aktivit firmy McDonald¨s vychází z podrobné analýzy rozsáhlého množství konkrétních reklamních prostředků, zvláště televizních spotů, její výsledky však mají platnost širší - vypovídají o obecných rysech české reklamní, resp. marketingové komunikace. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1