Počet záznamů: 1  

Public relations jako ovlivňování mínění

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Ftorek, Jozef, 1973- - Autor
    3., rozš. vyd. - Praha : Grada, 2012 - 215 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-3926-7 (brož.)
    Komunikace
     public relations  mediální komunikace  veřejné mínění
     příručky
    SignaturaC 346.606
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Public relations jako ovlivňování mínění
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 346.606   

    Údaje o názvuPublic relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek
    Část názvuJak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
    Záhlaví-jméno Ftorek, Jozef, 1973- (Autor)
    Údaje o vydání3., rozš. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2012
    Fyz.popis215 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3926-7 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002266134
    Edice Komunikace (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla public relations * mediální komunikace * veřejné mínění
    Forma, žánr příručky
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 316.65 , 32.019.5 , 316.772.4 , 659.4 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Public relations jako ovlivňování mínění
    Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i mnohé tradiční mýty šířené některými podnikateli v oboru PR. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.