Počet záznamů: 1  

Zlaté časy české reklamy


  1.  Vošahlíková, Pavla, 1951- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Karolinum, 1999 - 230 s. : il.
    ISBN 80-7184-715-1
      Štembera, Petr, - Jiná role
     reklama a propagace
     plakáty  obrazové publikace
    SignaturaB 41.006
    Umístění
    Zlaté časy české reklamy
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněB 41.006   

    Údaje o názvuZlaté časy české reklamy / Pavla Vošahlíková ; [výběr a uspořádání obrazové přílohy Petr Štembera]
    Záhlaví-jméno Vošahlíková, Pavla, 1951- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Karolinum, 1999
    Fyz.popis230 s. : il.
    ISBN80-7184-715-1
    Číslo nár. bibl.cnb000770696
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.Souhrn německy
    Dal.odpovědnost Štembera, Petr, 1945- (Jiná role)
    Předmět.hesla reklama a propagace * reklamní grafika
    Forma, žánr plakáty * obrazové publikace
    MDT 659 , 76
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Zlaté časy české reklamy
    Publikace o originálním světě české reklamy před první světovou válkou. Na pozadí celkové modernizace české společnosti po pádu Bachova absolutismu autorka popisuje vítězné tažení reklamy českou společností. Popisuje postupnou proměnu vzhledu obchodů, převratný nástup výkladní skříně a obchodních domů, rozmach placené reklamy v tisku, podíl nové techniky na rozvoji reklamy a její podíl na velkých výstavách prezentujících rozvoj českého průmyslu na konci 19. století. Autorka věnuje velkou pozornost i specifickému vývoji reklamních plakátů, sloganů či spotřebních obalů. Reprezentativní kniha s velkým množstvím obrazové dokumentace. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.