Počet záznamů: 1
Základy strategického marketingu
Tomek, Jan, 1932- - Autor
2. vyd. - V Plzni : Západočeská univerzita, 2001 - 307 s.
ISBN 80-7082-821-8
strategický marketing
učebnice vysokých školSignatura S 27.733 Umístění Údaje o názvu Základy strategického marketingu / Jan Tomek Záhlaví-jméno Tomek, Jan, 1932- (Autor) Údaje o vydání 2. vyd. Vyd.údaje V Plzni : Západočeská univerzita, 2001 Fyz.popis 307 s. ISBN 80-7082-821-8 Číslo nár. bibl. cnb001065498 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Západočeská univerzita. Ekonomická fakulta (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla strategický marketing * strategické řízení Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.21 , 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Skripta jsou zameřena na tvorbu strategického marketingu a jeho klíčové faktory. Určeno primárně pro studenty FEK ZČU. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1