Počet záznamů: 1  

Základy strategického marketingu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Tomek, Jan, 1932- - Autor
    2. vyd. - V Plzni : Západočeská univerzita, 2001 - 307 s.
    ISBN 80-7082-821-8
     strategický marketing
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 27.733
    Umístění
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 27.733   
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 27.733 v1   
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 27.733 v2   

    Údaje o názvuZáklady strategického marketingu / Jan Tomek
    Záhlaví-jméno Tomek, Jan, 1932- (Autor)
    Údaje o vydání2. vyd.
    Vyd.údajeV Plzni : Západočeská univerzita, 2001
    Fyz.popis307 s.
    ISBN80-7082-821-8
    Číslo nár. bibl.cnb001065498
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Západočeská univerzita. Ekonomická fakulta (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla strategický marketing * strategické řízení
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:005.21 , 339.1 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Skripta jsou zameřena na tvorbu strategického marketingu a jeho klíčové faktory. Určeno primárně pro studenty FEK ZČU. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.