Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Svobodová, Hana, 1956-2011 - Autor
    Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 1998 dotisk - 81 s.
    ISBN 80-7078-289-7
     marketing
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 26.287/1
    Umístění
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 26.287/1 v2   

    Údaje o názvuZáklady marketingu. I., Úvod do problematiky / Hana Svobodová
    Záhlaví-jméno Svobodová, Hana, 1956-2011 (Autor)
    Vyd.údajeOstrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 1998 dotisk
    Fyz.popis81 s.
    ISBN80-7078-289-7
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    MDT 339.1 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Základy marketingu
    Základy marketingu
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.