Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Hesková, Marie, 1948- - Autor
    1. vyd. - V Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2004 - 94 s. : il. ; 29 cm + 1 CD-ROM  
    ISBN 80-7040-719-0
     marketing
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 31.092
    Umístění
    Základy marketingu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( region )jen prezenčněS 31.092 P   

    Údaje o názvuZáklady marketingu : teorie, řešené příklady a grafická podpora : studijní pomůcka vhodná pro distanční formy studia / Marie Hesková a kol.
    Záhlaví-jméno Hesková, Marie, 1948- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeV Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2004
    Fyz.popis94 s. : il. ; 29 cm + 1 CD-ROM
    ISBN80-7040-719-0
    Číslo nár. bibl.cnb001582269
    PoznámkyAnglicko-český terminologický a výkladový slovník. 150 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 658.8 , 339.138 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Základy marketingu
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.