Počet záznamů: 1
Základy marketingu
1. vyd. - V Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2000 - 168 s.
ISBN 80-7040-455-8
Švarcová, Marie, - Jiná role
marketing
učebnice vysokých školSignatura S 27.082 Umístění Údaje o názvu Základy marketingu : (přednášky) / Marie Bunešová ... [et al.] Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje V Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2000 Fyz.popis 168 s. ISBN 80-7040-455-8 Číslo nár. bibl. cnb000989394 Poznámky Anglicko-český terminologický slovník Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Švarcová, Marie, 1958- (Jiná role)
Dal.odpovědnost Jihočeská univerzita. Zemědělská fakulta (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol MDT 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1