Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    1. vyd. - V Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2000 - 168 s.
    ISBN 80-7040-455-8
      Švarcová, Marie, - Jiná role
     marketing
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 27.082
    Umístění
    Základy marketingu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 27.082 v1   

    Údaje o názvuZáklady marketingu : (přednášky) / Marie Bunešová ... [et al.]
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeV Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2000
    Fyz.popis168 s.
    ISBN80-7040-455-8
    Číslo nár. bibl.cnb000989394
    PoznámkyAnglicko-český terminologický slovník
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Švarcová, Marie, 1958- (Jiná role)
    Dal.odpovědnost Jihočeská univerzita. Zemědělská fakulta (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    MDT 339.1 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Základy marketingu
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.