Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    1. vyd. - V Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2000 - 168 s.
    ISBN 80-7040-455-8
      Švarcová, Marie, - Jiná role
     marketing
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 27.082
    Umístění
    Základy marketingu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 27.082 v1   

    Title statementZáklady marketingu : (přednášky) / Marie Bunešová ... [et al.]
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataV Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2000
    Phys.des.168 s.
    ISBN80-7040-455-8
    National bibl. num.cnb000989394
    NoteAnglicko-český terminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Švarcová, Marie, 1958- (Other)
    Another responsib. Jihočeská univerzita. Zemědělská fakulta (Publisher)
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    UDC 339.1 , 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Základy marketingu
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.