Počet záznamů: 1
Základy marketingu
1. vyd. - V Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2000 - 168 s.
ISBN 80-7040-455-8
Švarcová, Marie, - Jiná role
marketing
učebnice vysokých školSignatura S 27.082 Umístění Title statement Základy marketingu : (přednášky) / Marie Bunešová ... [et al.] Edition statement 1. vyd. Issue data V Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2000 Phys.des. 168 s. ISBN 80-7040-455-8 National bibl. num. cnb000989394 Note Anglicko-český terminologický slovník Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Švarcová, Marie, 1958- (Other)
Another responsib. Jihočeská univerzita. Zemědělská fakulta (Publisher)
Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice vysokých škol UDC 339.1 , 658.8 Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Načítání…
Počet záznamů: 1