Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Sekot, Aleš, 1947- - Autor
    Brno : Paido, 2002 - 55 s.
    ISBN 80-7315-019-0
      Charvát, Michal, - Jiná role
     marketing
     příručky
    SignaturaC 305.009
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Základy marketingu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 305.009   

    Údaje o názvuZáklady marketingu / Aleš Sekot, Michal Charvát
    Záhlaví-jméno Sekot, Aleš, 1947- (Autor)
    Vyd.údajeBrno : Paido, 2002
    Fyz.popis55 s.
    ISBN80-7315-019-0
    Číslo nár. bibl.cnb001124542
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Charvát, Michal, 1943-2020 (Jiná role)
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr příručky
    MDT 339.1 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Základy marketingu
    Učební text si úvodem všímá sociálních dimenzí transformace probíhající v širším rámci „postkapitalistické“ společnosti a zdůrazňuje její rozhodující lidský zdroj spočívající v produktivitě práce kvalifikovaného, vzdělaného a pracovně flexibilního pracovníka přístupného novým impulzům informačního věku světa znalostí. Relevantní dopady na řídící procesy jsou diskutovány na pozadí marketingové komunikace. Pozornost je věnována základním charakteristikám a trendům současného marketingu včetně prezentace osvědčených zásad, dále tématům jako public relations, reklama ap. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.