Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Vyd. 1. - V Praze : Vysoká škola ekonomická, 1999 - 220 s.
ISBN 80-7079-527-1
Boučková, Jana - Jiná role
marketing
učebnice vysokých školSignatura S 26.227 Umístění Údaje o názvu Základy marketingu / [Jana Boučková ... et al.] Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje V Praze : Vysoká škola ekonomická, 1999 Fyz.popis 220 s. ISBN 80-7079-527-1 Číslo nár. bibl. cnb000964520 Poznámky Určeno pro bakalářské studium na VŠE v Praze Dal.odpovědnost Boučková, Jana (Jiná role)
Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol MDT 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1