Počet záznamů: 1  

Základy marketingu


  1. Vyd. 2. - Praha : Oeconomica, 2003 - 220 s. ; 21 cm
    ISBN 80-245-0587-8
     marketing
     učebnice
    SignaturaC 312.137
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Základy marketingu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 312.137   

    Údaje o názvuZáklady marketingu / kolektiv
    Záhlaví-korpor. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta (Nakladatel, vydavatel)
    Údaje o vydáníVyd. 2.
    Vyd.údajePraha : Oeconomica, 2003
    Fyz.popis220 s. ; 21 cm
    ISBN80-245-0587-8
    Číslo nár. bibl.cnb001290018
    PoznámkyNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta podnikohospodářská
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr učebnice
    MDT 339.1 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Základy marketingu
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.