Počet záznamů: 1
Výzkum trhu v německém jazyce
Bártová, Hilda - Autor
Vyd. 1. - Praha : Oeconomica, 2003 - 91 s.
ISBN 80-245-0614-9
Bárta, Vladimír, - Jiná role
marketing marketingový výzkum němčina
učebnice vysokých školSignatura S 29.395/2 Umístění Údaje o názvu Výzkum trhu v německém jazyce. II. díl = Marktforschung in deutscher Sprache. II. Teil / Hilda Bártová, Vladimír Bárta Souběž.n. Marktforschung in deutscher Sprache. II. Teil Záhlaví-jméno Bártová, Hilda (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Oeconomica, 2003 Fyz.popis 91 s. ISBN 80-245-0614-9 Poznámky Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Bárta, Vladimír, 1933- (Jiná role)
Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta (Jiná role)
Předmět.hesla marketing * marketingový výzkum * němčina Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.52 , 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština ; němčina Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1