Počet záznamů: 1  

Výchova a vzdělávání romských žáků jako pedagogický systém

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Balvín, Jaroslav, 1947- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Radix : Hnutí R, 2004 - 206 s. ; 22 cm
    ISBN 80-86798-01-1, ISBN 80-86031-48-9
     multikulturní výchova  učitel a žák  romské děti  výchova a vzdělávání
     studie
    SignaturaC 314.276
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Výchova a vzdělávání romských žáků jako pedagogický systém
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 314.276   

    Údaje o názvuVýchova a vzdělávání romských žáků jako pedagogický systém / Jaroslav Balvín
    Záhlaví-jméno Balvín, Jaroslav, 1947- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Radix : Hnutí R, 2004
    Fyz.popis206 s. ; 22 cm
    ISBN80-86798-01-1
    80-86031-48-9
    Číslo nár. bibl.cnb001305591
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla multikulturní výchova - Česko * učitel a žák * romské děti - Česko * výchova a vzdělávání - Česko
    Forma, žánr studie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 37.0 , 37.043.2 , 37.064.2 , (437.3) , (=214.58)-053.2 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Výchova a vzdělávání romských žáků jako pedagogický systém
    Systémová pedagogika má v tomto ohledu posloužit jako prostředek k dosažení srovnatelné vzdělanosti na úrovni minorit u nás i státech EU, a to i ve srovnání s majoritní společností. Podstatou prezentovaných záměrů je nejen sledování vztahů mezi cíli a prostředky, ale jde především o hlavní aktéry procesu (romského žáka a učitele). Uvedený proces bývá mnohdy charakterizován jakožto zápas o národní obrození Romů. Studie akcentuje systémový přístup k veškerým prvkům vzdělávacího procesu romských žáků, a to ve smyslu cílů i podmínek včetně role nejrůznějších občanských aktivit, které směřují k dialogu kultur, k překonání diskriminace, k toleranci a rovným možnostem při rovnocenném vzdělání. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.