Počet záznamů: 1  

Umění zážitku, zážitek umění

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Slavík, Jan, 1953- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004 - 303 s. : il.
    ISBN 80-7290-130-3
      Wawrosz, Petr, - Jiná role
     artefiletika  výchova  výtvarné umění
     studie
    SignaturaC 304.169/2
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 304.169/2   

    Údaje o názvuUmění zážitku, zážitek umění : teorie a praxe artefiletiky. 2. díl / Jan Slavík, Petr Wawrosz
    Záhlaví-jméno Slavík, Jan, 1953- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004
    Fyz.popis303 s. : il.
    ISBN80-7290-130-3
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Wawrosz, Petr, 1968- (Jiná role)
    Předmět.hesla artefiletika * výchova * výtvarné umění
    Forma, žánr studie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 37.032:72/79 , 159.9 , 37.03 , 7.01
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Umění zážitku, zážitek umění
    Umění zážitku, zážitek umění
    Kniha vyšla v prosinci 2001 v nakladatelství Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze a je určena především výtvarným pedagogům i všem ostatním zájemcům o umění, zejména těm, kteří chtějí hlouběji rozumět umění současné doby. Byla napsána se záměrem přiblížit čtenářům některé aktuální problémy teorie umění, estetiky, ale také arteterapie, a to co nejsrozumitelnějším a čtivým způsobem. Její autor se z různých stránek zamýšlí nad vztahy mezi (post)moderním uměním a životem “všedního dne”. Rozebírá otázku umělecké hodnoty a podmínek, za nichž se lidský výraz stává uměleckým dílem. Velkou pozornost věnuje způsobům, jak lidé prostřednictvím imaginace a fantazie tvoří “fikční světy”, s jejichž pomocí v podobě “virtuální reality” ožívají jejich sny nebo skrytá přání. Speciálně se zabývá problémem “nápodoby” (mimeze) ve výtvarném umění a jejích souvislostí k abstraktní nebo konceptuální tvorbě. Všechny úvahy jsou podloženy řadou ukázek z umělecké tvorby a jsou doplněny čtyřiceti náměty pro vyzkoušení teorie “na vlastní kůži” nebo ve výchovné praxi. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.