Počet záznamů: 1  

Úloha školy v rozvoji vzdělanosti

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Walterová, Eliška, 1943- - Autor
    Brno : Paido, 2004 - s. 301-502 : il.
    ISBN 80-7315-083-2
    Edice pedagogické literatury
     školství  výchova a vzdělávání  vzdělanost
     monografie
    SignaturaC 317.181/2
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Úloha školy v rozvoji vzdělanosti
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 317.181/2   

    Údaje o názvuÚloha školy v rozvoji vzdělanosti. 2. díl / Eliška Walterová a kol.
    Záhlaví-jméno Walterová, Eliška, 1943- (Autor)
    Vyd.údajeBrno : Paido, 2004
    Fyz.popiss. 301-502 : il.
    ISBN80-7315-083-2
    Edice Edice pedagogické literatury
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie
    Jazyková pozn.Souhrn anglicky
    Předmět.hesla školství - Česko * výchova a vzdělávání - Česko * vzdělanost - Česko
    Forma, žánr monografie
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT (437.3) , 316.7:316.344.3 , 37.01 , 376 , 351.851 , (048.8) , 37.09
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Druh dok.KNIHY
    Úloha školy v rozvoji vzdělanosti
    Publikace nabízí čtenáři zpracovanou problematiku diskutovaného tématu úlohy školy v rozvoji vzdělanosti. Systematicky postupuje od teoreticko-metodologických východisek a klíčových pojmů vztahujících se ke zvolené problematice, ke kapitolám Vývoj české školy, Výzvy vůči škole a faktory determinující její rozvoj, Hodnoty školy a její etický profil, Kurikulum a jeho proměny, Kultura školy, Evaluace v práci školy, Žáci ve škole: exkluze, nebo inkluze? Vzdělávací prognostika a modelování školy v budoucnosti a Budoucnost české školy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.