Počet záznamů: 1  

Učitel a problémový žák

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Auger, Marie-Thérese - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2005 - 121 s. ; 23 cm
    ISBN 80-7178-907-0
    Pedagogická praxe
      Boucharlat, Christiane - Autor
     učitel a žák  problémoví žáci  pedagogická komunikace  pedagogické dovednosti  klima školy  vzdělávání učitelů
     příručky
    SignaturaC 316.826
    Umístění 37.06 - Osoby ve vzdělávání. Učitel a žák
    Učitel a problémový žák
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 03.06.2024)C 316.826   

    Údaje o názvuUčitel a problémový žák : strategie pro řešení problémů s kázní a učením / Marie-Thérèse Auger, Christiane Boucharlat ; [z francouzského originálu ... přeložila Lucie Hučínová]
    Záhlaví-jméno Auger, Marie-Thérese (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Portál, 2005
    Fyz.popis121 s. ; 23 cm
    ISBN80-7178-907-0 Kč 187,00
    Číslo nár. bibl.cnb001493313
    Edice Pedagogická praxe (Portál)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy
    OriginálÉlèves "difficiles", profs en difficulté
    Dal.odpovědnost Boucharlat, Christiane (Autor)
    Předmět.hesla učitel a žák * problémoví žáci * pedagogická komunikace * pedagogické dovednosti * klima školy * vzdělávání učitelů
    Forma, žánr příručky
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 37.064.2 , 373.3.011.3-052-056.49 , 316.772.4:37 , 37.091.321 , 37.064 , 377.8 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.06 - Osoby ve vzdělávání. Učitel a žák
    Druh dok.KNIHY
    Učitel a problémový žák
    Autoři vycházejí z vlastních výchovných zkušeností a předkládají také syntézu zkušeností stovek vyučujících, u kterých prováděli průzkumy. Tyto průzkumy byly zaměřeny na metody práce se žáky považovanými za obtížné zvladatelné. Zaznamenali a utřídili zkušenosti mnoha vyučujících, jejichž výchovný přístup k takovým žákům byl úspěšný, a názory odborných autorů zabývajících se způsoby jednání a výchovou. Cílem autorů knihy je osvětlit vyučujícím psychologické a sociální příčiny chování a skupin žáků ve škole a ukázat, že mnozí vyučující se setkávají se stejnými problémy a dokážou je překonávat. Podávají přehled metod, které si mohou vyučující osvojit pro lepší komunikaci s těžko zvladatelnými žáky. Kniha je psána velmi přehledně a jako doplněk jsou uvedeny příklady cvičení, které jsou součástí školení a seminářů, pořádaných autory v rámci dalšího vzdělávání učitelů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.