Počet záznamů: 1  

Teoretické otázky regionálneho a mestského marketingu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Pauličková, Renáta - Autor
    1. vyd. - V Plzni : Západočeská univerzita, 2005 - 124 s.
    ISBN 80-7043-365-5
     marketing  města  regiony
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 30.865
    Umístění
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 30.865   

    Údaje o názvuTeoretické otázky regionálneho a mestského marketingu / Renáta Pauličková
    Záhlaví-jméno Pauličková, Renáta (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeV Plzni : Západočeská univerzita, 2005
    Fyz.popis124 s.
    ISBN80-7043-365-5
    Číslo nár. bibl.cnb001528190
    PoznámkyNa obálce pod názvem: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. Určeno pro studenty 3. ročníku FEK
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické okazy
    Dal.odpovědnost Západočeská univerzita. Ekonomická fakulta (Jiná role)
    Předmět.hesla marketing * města * regiony
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT 005 , 332 , 339.1 , 352
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.slovenština
    Druh dok.KNIHY
    Skripta jsou určena hlavně posluchačům předmětu Marketing pro geografy 3. ročníku Ekonomické a regionální geografie na Fakultě ekonomické ZČU. Cílem skript je podat poznatky z předmětné oblasti, zpracovaných převážně ze zahraničních pramenů (německých a anglických), jelikož v zahraničí mají dlouhodobější zkušenosti s tvorbou projektů městského a regionálného marketingu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.