Počet záznamů: 1  

Strategie firemní komunikace


  1.  Horáková, Iveta - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2000 - 233 s. ; 24 cm
    ISBN 80-85943-99-9 (brož.)
      Škapová, Hana - Autor   Stejskalová, Dita - Autor
     public relations  komunikace (sdělování)  sociální komunikace  marketingová komunikace
     studie
    SignaturaC 298.156
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Strategie firemní komunikace
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 298.156   

    Údaje o názvuStrategie firemní komunikace / Iveta Horáková, Dita Stejskalová, Hana Škapová
    Záhlaví-jméno Horáková, Iveta (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 2000
    Fyz.popis233 s. ; 24 cm
    ISBN80-85943-99-9 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb000973153
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Škapová, Hana (Autor)
    Stejskalová, Dita (Autor)
    Předmět.hesla public relations * komunikace (sdělování) * sociální komunikace * marketingová komunikace
    Forma, žánr studie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 316.77 , 658.8:316.77 , 659.4 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Strategie firemní komunikace
    Strategie firemní komunikace - Iveta Horáková - Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy. Zdroj anotace: Zbozi.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.