Počet záznamů: 1  

Strategie a metody výuky dětí s autismem a dalšími vývojovými poruchami


  1.  Reichler, Robert Jay, 1937- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 1998 - 271 s.
    ISBN 80-7178-199-1
    Speciální pedagogika
      Lansing, Margaret - Jiná role   Schopler, Eric, - Jiná role   Jelínková, Miroslava - Překladatel   Pokorná, Věra, - Překladatel
     autismus  děti s autismem  vyučovací metody
     příručky
    SignaturaC 293.403
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Strategie a metody výuky dětí s autismem a dalšími vývojovými poruchami
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 293.403   

    Údaje o názvuStrategie a metody výuky dětí s autismem a dalšími vývojovými poruchami / Eric Schopler, Robert J. Reichler, Margaret Lansingová ; [z anglického originálu přeložily Miroslava Jelínková, Věra Pokorná]
    Záhlaví-jméno Reichler, Robert Jay, 1937- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Portál, 1998
    Fyz.popis271 s.
    ISBN80-7178-199-1
    Číslo nár. bibl.cnb000600782
    Edice Speciální pedagogika (Portál)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    OriginálIndividualized assessment and treatment for autistic and developmentally disabled childern
    Dal.odpovědnost Lansing, Margaret (Jiná role)
    Schopler, Eric, 1927-2006 (Jiná role)
    Jelínková, Miroslava (Překladatel)
    Pokorná, Věra, 1939-2016 (Překladatel)
    Předmět.hesla autismus * děti s autismem * vyučovací metody
    Forma, žánr příručky
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT 316.344.6-056.36-053.2 , 159.96 , 376 , 616.89
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Druh dok.KNIHY
    Strategie a metody výuky dětí s autismem a dalšími vývojovými poruchami
    Nezbytné informace, učební strategie, metody a příklady výukových programů pro pedagogy a psychology, kteří se zabývají dětmi s autismem nebo jinými vývojovými poruchami. Tyto děti bývají často vylučovány z běžných vyučovacích zařízení, kam svým intelektem nesporně patří. Dlouholeté zkušenosti z vyspělých zemí potvrzují, že mají-li pedagogové a psychologové dostatečné množství informací, nemusí k těmto situacím docházet. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.