Počet záznamů: 1  

Statistické metody v marketingu a obchodu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Šařecová, Pavla - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Credit, 2001 - 130 s.
    ISBN 80-213-0747-1 (Česká zemědělská univerzita : brož.)
      Brabenec, Vladimír, - Jiná role
     marketing  obchod  statistická analýza  statistické metody
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 27.509
    Umístění
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 27.509 v1   

    Údaje o názvuStatistické metody v marketingu a obchodu : vybrané přednášky a příklady / Vladimír Brabenec, Pavla Šařecová
    Záhlaví-jméno Šařecová, Pavla (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Credit, 2001
    Fyz.popis130 s.
    ISBN80-213-0747-1 (Česká zemědělská univerzita : brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb000998368
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Brabenec, Vladimír, 1943- (Jiná role)
    Dal.odpovědnost Česká zemědělská univerzita v Praze. Katedra statistiky (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla marketing * obchod * statistická analýza * statistické metody * trh
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    MDT 311 , 339.1 , 519.2 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Statistické metody v marketingu a obchodu
    Statistické metody v marketingu a obchodu
    Vysokoškolská skripta České zemědělské univerzity v Praze. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.