Počet záznamů: 1  

Sociologie pro ekonomy a manažery

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Nový, Ivan, 1956- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2002 - 191 s. ; 23 cm
    ISBN 80-247-0384-X
    Manažer
      Surynek, Alois, - Autor
     sociologie podniku  sociologie  sociologie práce
     učebnice vysokých škol
    SignaturaC 306.025
    Umístění 316.33 - Sociální komunity. Sociologie města, venkova
    Sociologie pro ekonomy a manažery
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 306.025   
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 306.025 v1   

    Údaje o názvuSociologie pro ekonomy a manažery / Ivan Nový, Alois Surynek
    Záhlaví-jméno Nový, Ivan, 1956- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2002
    Fyz.popis191 s. ; 23 cm
    ISBN80-247-0384-X
    Číslo nár. bibl.cnb001186337
    Edice Manažer
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Dal.odpovědnost Surynek, Alois, 1954- (Autor)
    Předmět.hesla sociologie podniku * sociologie * sociologie práce
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt316 - Sociologie
    MDT 316.334.22 , 316.334.23 , 316 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.33 - Sociální komunity. Sociologie města, venkova
    Druh dok.KNIHY
    Sociologie pro ekonomy a manažery
    Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.